Dekarbonizace motoru

Zlepšete snadno a rychle (a levně) kondici svého auta. Za 1,5 hodiny vám profesionálně odstraníme nánosy uhlíku z motoru a všech jeho součástí.

 

5 klíčových výsledků dekarbonizace:

 

  • sníží se vám spotřeba paliva (až o 10 %!)

  • prodloužíte si životnost motoru

  • zaručeně pocítíte zlepšení výkonu a reakce motoru

  • sníží se hlučnost motoru

  • sníží se emise ve výfukových plynech – myslete s námi na planetu :)

 

[Objednat se]

 

Zanesení uhlíkem z důvodu neúplného spalování je u starých i nových motorů přirozená věc. Díky dekarbonizaci dosáhnete větší komprese ve válcích, zvýšení točivého momentu a celkově větší efektivity v celé pohonné soustavě.

 

Fotografie válců – první s uhlíkovým nánosem, druhý a třetí už vyčištěné.

 

NÁŠ TIP: U benzínových motorů s přímým vstřikováním si nechte zkontrolovat karbon v sacím potrubí a na ventilech. U motorů s nepřímým vstřikováním a dieselů jsou uhlíkové nánosy nejčastěji ve spalovacích prostorách a na pístech.

 

Jak funguje naše vodíková metoda?

 

K sání motoru připojíme speciální přístroj HPS 12V nebo HPS 24V, tzv. dekarbonizér. Ať už máte zážehový motor (benzín) nebo vznětový motor (nafta), zahřejeme ho na provozní teplotu a do systému začneme pouštět směs vodíku a kyslíku. Odtud se této moderní technologii říká HPS – Hydrogen Power System.

 

Pod dohledem přístrojů se zvýší teplota uvnitř motoru a usazený karbon (uhlík) jednoduše shoří. Pomocí této inovativní technologie odstraníme průměrně 75 % všech nánosů. Ale klidně i více, záleží na stavu vašeho vozu.

 



CO SI DÁL POHLÍDAT? Výměna pneumatik

 

Ušetřete za výměnu drahých náhradních dílů

 

Existuje více druhů dekarbonizace, pro vás je však podstatné, že předchází poškození drahých součástí, jako jsou katalyzátory, EGR ventil, DPF (filtry pevných částic), benzínové i naftové vstřikovače, svíčky, pístní kroužky, lambda sondy, turbodmychadla (turba) apod. To platí pro osobní i nákladní auta.

 

NÁŠ TIP: Preventivní dekarbonizaci zvládnete sami. U nových aut by se měla dělat každých cca 15 000 km přidáním speciální dekarbonizační směsi do palivové nádrže, olejového prostoru, chlazení, posilovače řízení a dalších systémů.

 

Kdy je čas na dekarbonizaci u nás?

 

  • máte najeto nad 50 000 km bez vyčištění uhlíkových nánosů

  • pozorujete ztrátu výkonu vašeho vozu

  • motor má nepravidelné otáčky, špatně startuje apod.

  • neprošli jste STK kvůli emisím (v drtivé většině to dekarbonizace vyřeší)

 

Věděli jste, že v minulosti šlo čistit motory automobilů také obyčejnou jízdou na dálnicích? Rychlá jízda (vysoké otáčky) totiž znamená vysokou teplotu, která umožňovala samočištění motoru. U moderních agregátů už to ale není možné, protože většina emisí úmyslně zůstává uvnitř motoru a výfukové soustavy.

 

Ceník:

  • orientačně stojí dekarbonizace motoru cca od 2 000 Kč

  • ale každému zákazníkovi děláme cenu na míru

  • malý tříválec stojí míň než vysokoobjemový šestiválec

  • plaťte jen tolik, kolik je skutečně potřeba

 

Pamatujte, že důležitá je prevence. Dobře udržované auto, respektive jeho motor a další technické prvky, vám poslouží díky drobné péči o mnoho let déle.

 

Neměli jste na svůj automobil tolik času?
Stavte se u nás a my vám rádi pomůžeme vše zkontrolovat.
Najdete nás v Nehvizdech (Praha-východ).

 

[Objednat se]

 

Servisujeme téměř všechny typy a značky vozů, které se v ČR objevují:
Škoda, Volkswagen, Dacia, Hyundai, Peugeot, Renault, Kia, Toyota, Ford, Mercedes-Benz, Citroen, Seat, BMW, Opel, Suzuki, Mazda, Audi, Nissan, Mitsubishi, Volvo, Honda, Fiat, Jeep, Subaru, Land Rover a další.

 

TOP